Ce sa faci atunci cand te plictisesti...la locul de munca

Atunci cand lucrezi de multi ani in cadrul unei companii, s-ar putea ca sarcinile aferente jobului tau sa nu te mai entuziasmeze, la un moment dat, asa ca ar trebui sa stii ce sa faci mai departe.


Exista mai multe variante, in functie de prioritatile tale. Pentru cei care considera ca jobul nu li se mai potriveste, ar fi o idee buna sa caute altceva care sa le trezeasca interesul. O regula nescrisa spune ca este indicat ca un angajat sa isi schimbe jobul, dupa cativa ani. In acest fel beneficiaza si de alte perspective si poate ca isi va largi si aria de cunostinte. Dar ce ar trebui sa faca cei care doresc sa continue activitatea la locul actual de munca, dar din pacate se simt blazati, in acelasi timp?

 Ce sa faci daca nu vrei sa iti dai demisia, dar te simti plictisit la locul de munca:

1. Incearca sa iesi putin din rutina. Cu siguranta ai putea face lucrurile in alta ordine si probabil ca ai posibilitatea de a schimba anumite obiceiuri nefaste. Ia-ti pauza la alta ora, vorbeste cu superiorii pentru a vedea daca ar fi posibil sa primesti alte sarcini, etc. Fii proactiv si probabil ca rezultatele nu se vor lasa asteptate.

2. Poate nu ar fi o idee rea sa incerci sa iti faci noi prieteni la locul de munca, in acest fel vei afla lucruri noi despre cei care stau cel putin 8 ore pe zi, in acelasi loc ca tine. De asemenea, ai putea chiar sa inveti lucruri noi de la ceilalti, care poate te vor ajuta sa iti dai seama mai bine ce ai vrea sa faci pe viitor.

3. Daca vei fi dornic sa asimilezi informatii proaspete, probabil ca vei reusi sa te bucuri de o promovare, la un moment dat. Ai putea sa ai un astfel de tel, iar in acest fel vei fi mai motivat sa vii la serviciu si nu vei mai privi totul ca pe o obligatie. Daca doar banii sunt cei care te motiveaza, schimba rapid acest lucru, altfel lucrurile nu se vor indrepta, prea curand.

4. Daca esti pe "pilot automat", iesi cat mai repede din aceasta stare de letargie. Nu te autocompatimi, ci mai bine fa ceva in acest sens. De multe ori este foarte greu sa depasesti momentul, dar nu imposibil. Tine doar de tine sa vrei sa te corectezi, iar la locul de munca poti descoperi multe lucruri interesante, referitoare la domeniul tau de activitate. Doar atunci starea ta de nepasare va disparea.

5. Chiar daca ai multe sarcini, nu deveni obsedat de locul de munca, ci pastreaza un echilibru intre viata profesionala si cea personala. Acesta este secretul tuturor oamenilor de afaceri realizati, daca nu vei reusi sa echilibrezi balanta vei ceda la un moment dat si probabil ca iti va parea rau. Fa-ti treaba cat mai bine, dar apoi bucura-te de timpul petrecut alaturi de cei dragi.

 

Priveste lucrurile dintr-o perspectiva cu totul noua, in acest fel vei reusi sa realizezi ce iti doresti sa faci in viitor, pe plan profesional.